Visste ni att? ..

.. Jag verkligen vill skaffa ett jobb, tjäna mina pengar, köpa saker för mina egna pengar (vilket jag egentligen redan gör) Men kunna leva på mer än 1100 i månaden.. De är slut efter två veckor.. ;) Men den dagen, jag skaffar ett jobb, den dagen, ska jag spara ihop så snuskigt mycket att jag har råd att betala en resa för mig och min moder till New York. För de är ett ställe min mamma verkligen vill åka till. Dessutom så gör hon så otroligt mycket för våran familj. Hon gör typ allt. Thailand är också ett ställe hon vill åka till, men dit kommer jag aldrig ha råd att åka med mamma ;) Men hon står över de för att jag, min bror och min pappa ska kunna ha husvagnen i bjursås hela vintern, och dessutom kunna åka skidor hela vinterhalvåret. Min mamma är absolut den bästa på denna jord. Och en New York resa betalad är hon absolut värd! Men självklart skulle jag följa med, haha ;) Så de skulle jag absolut göra! Men de vet hon inte om, och de va meningen att hon inte skulle veta heller, men nu lär hon få veta de ändå. Jag älskar dig mamma.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vilken jättefin bild! :)



Jag gör inga länkbyten tyvärr :)

2011-10-15 @ 12:02:49
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0