En dag i våran fina stad.

Fan hahah, känner mig fett bra nu som rimmade, lite ialf? ;) Idag har jag varit i skolan, kanske lugn dag. Ingen idrott för mig, ännu skönare. Men inte för anledningen jag hade.. Min ljumske blir bara sämre och sämre. Och för er som inte vet ramlade jag på cykeln för 5 år sen, på en valborg.. Jippie, jag kommer ihåg att jag och pappa gick hem tio från några gamla kompisar.. Men iallafall, den har utöjd som fan, så har ett hål in i ljumsken och fortfarande värsta svullnaden, helt sjukt, sen har jag ingen känsel just där heller.. Buhu. Men får ingen operation eftersom den inte har pajat helt, så gör typ allt för att den ska paja.. Jag menar, de kanske gör ont när hinnan väl går sönder? Men då får jag en operation iallafall, förhoppningsvis.. Och slipper ha ont resten av mitt liv. Nej, men de lät fel, men en operation skulle inte skada alls..

Sen drog jag hem, och drog till staden med Lina, Mikaela och Hanna, köpte lite skit tills imorgon kväll då mina bruds kommer hem och käkar hos mig! Hur mys? Jävligt mys! Men aja, ska svara mina apor på facebook som bombar mig typ och svara på sms från Arvid. Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0